Thursday, October 7, 2010

SIT? Siapa dia?

Aku: Encik...

Terlalu asyik hingga x sedar bahawa dia masih di dunia realiti. Dan aku masih menunggu jawapan darinya. Apa la yang dia fikir pasal aku. Hodohkah aku? Atau ada kotoran di mukaku.

Encik JA: Oh... Boleh. Awak cubalah mohon.Mana tahu boleh dapat. Cuba awak tanya dengan SIT awak.

Dia cuba melindungi perasaan malunya dariku.

Di dalam hatiku tertanya-tanya, SIT tu siapa pula? Baru pertama kali aku dengar. Oh... Mungkin org atasan aku.

Aku: Terima kasih ye, Encik.

Tanpa berlengah. Aku berlalu pergi meninggalkan dan masuk semula ke dalam pejabat untuk mengambil kamera kerana Aku diberikan tugas untuk mengambil segala gambar-gambar sepanjang kerja-kerja penyelenggaraan. 

Ikuti sambungannya di "Oh, Cik Penolong Pengurus"

No comments:

Post a Comment