Wednesday, February 2, 2011

Pengembaraan untuk PM

Kisah ini berlaku beberapa minggu lepas, ketika aku mengikut mr.Hubby outstation ke daerah Selatan selama 2 hari

mr.Hubby terlibat dalam kerja-kerja penyelenggaraan di kawasan yang bakal dirasmikan oleh Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak

Ikutkan hati dan keadaan diri yang tidak mengizinkan aku rasa macam nak duduk di rumah bersendirian

Tapi dari riak wajah mr.Hubby yang keruh
Aku faham

Pagi itu, 18 Januari 2011, Pusat Jalurlebar Felda Chemplak Barat, Labis, Segamat

Kami tiba di tempat kejadian pada pukul 8.30 pagi

Kawasan itu menjadi tumpuan orang ramai

Jika dulu aku pernah seangkatan dengan mereka yang terlibat dalam projek ini. Tapi kini aku hanya pemerhati

Snap sana Snap sini


CBC Chemplak Barat
Empire Scope Team
Ini la orang yang bertanggungjawab dalam menjaga bahagian penyelenggaraan Pusat Jalur Lebar Komuniti di seluruh Malaysia (site2 di Johor, Negeri 9, Melaka, Terengganu, Kedah, Pahang, Sabah dan Sarawak)



Kerja-kerja 'last minute' sebelum ketibaan tetamu yang terhormat. ES Team masih komited dalam kerja-kerja yang perlu diselesaikan supaya semuanya nampak sempurna.



Ini pula bekas rakan-rakan seperjuanganku...
Masih seperti dulu menyapaku...
Dan yang paling penting masih sporting di hadapan lensaku..


Dalam kesibukan mereka masih sempat meluangkan masa untuk bergambar.
Kerna aku tahu diorang ni memang suke bergambar.

Ketibaan PERDANA MENTERI untuk PERASMIAN PJK CHEMPLAK BARAT






Sempat menjeling padaku...
Dalam masa 3 minit...

Y.B. DATUK SERI UTAMA DR. RAIS BIN YATIM

Y.B. DATO' SERI HISHAMMUDDIN BIN TUN HUSSEIN




Sebelum balik, posing dulu...


Actually, aku happy sgt ikut pengembaraan yang meletihkan ini kerana dapat banyak buah tangan dari PJK dan pihak SKMM.


Cenderahati terdiri drpd 5 botol bekas air minuman, pen, beg sekolah TM dan macam2 lagi...

Terima Kasih Semua...

No comments:

Post a Comment