Friday, June 10, 2011

KEJAYAANKU BERSAMAMU & BERSAMANYA

14 Mei 2011, Tercipta kenangan manis dalam kehidupanku...
Dalam meniti hari-hari yang terindah...
Meraih sebuah KEJAYAAN yang aku idamkan...
Dengan segala kerja keras dan usaha aku selama ini,
KINI...

Aku mampu menggenggam segulung IJAZAH.

Alhamdulillah...

Terima kasih, MAK yang tak pernah putus bagi sokongan, doa dan kekuatan padaku.
Terima kasih, BAPAK yang sentiasa memberikan sokongan kewangan dan nasihat.
Dan terima kasih kepada saudara-saudaraku, rakan seperjuanganku dan individu2 yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.
Tika aku masih bergelar seorang PELAJAR.


Biarpun sepanjang aku belajar banyak dugaan yang mendatang.
Dengan tekadku, aku kuatkan semangat untuk terus berjuang hingga ke garisan penamat.
Aku cuba untuk mendapatkan keputusan terbaik yang mampu membuatkan SEMUA turut merasa bangga dan tak sia-sia memberikan aku sokongan selama ini. 

Tak lupa juga buat Mr Hubby dan my Baby yang sudi bersama meraikan KEJAYAANKU.
Beruntung my Baby dapat naik stage amik scroll sekali.

PICC

Bersama rakan seperjuangan

No comments:

Post a Comment