Thursday, July 21, 2011

Bola Sepak Punyer Cerita...


Ini nak cerita psl bola sepak. Aku bukanlah peminat fanatik bola sepak tidak kiralah dalam negera ataupun luar negara. Tapi aku ikut gak perkembangan bola sepak. Siapa yang akan lawan siapa. 

Cam hari ini 21 Julai 2011, ada perlawanan persahabatan team MALAYSIA VS team CHELSEA. Hebat gak bila team bola luar negara nak lawan dengan Malaysia.


Aku ada call someone important in my life, Mr Hubby yang outstation ke Kota Tinggi utk projek kampung WIFI yang x berkesudahan. Saat last nak letak phone, sempat plak berpesan,

"U, nanti tengok bola sepak Chelsea lawan Malaysia kat TV tau"

OK U... Huhuhu... [dengan memek muka x rela]

X kan nak jawap XNAK pula kan. Dah la Mr Hubby ni peminat fanatik CHELSEA... Huwaaaa.... Siap beli rompers CHELSEA for our baby...


Bebetul semangat... Patut nak sangat supaya baby ni boy. Leh teman tengok bola. Aku bukan x suke tengok bola, tapi aku x suke time tengah syok tengok, suasana senyap... tetiba ada orang jerit kat telinga GOOOOLLLLLLLLLLL... Mau x terkejut... Cam nak tercabut jantung...Huhu...

Tepat pukul 8.45 malam, aku on TV @Astro 801 yang menayangkan perlawanan. Tengok gak la sampai habis memandangkan mengikut artikel yang aku baca, My Little B dah boleh mendengar... Biar dia dengar suasana perlawanan. 


Aku dah tunaikan amanat seseorang... Lega...


U, I dah tengok bola...

Keputusan perlawanan persahabatan antara MALAYSIA VS CHELSEA 0-1

No comments:

Post a Comment