Thursday, October 20, 2011

Bella Calamidades ~ Syiokkk


Adat orang berpantang x boleh nak renyah, so duduk la depan TV layan telenovela mexico yang fofuler wat masa ni di TV3, Bella Calamidades. Aku minat dengan lagu tema untuk citer ini, tajuknya  No Me Dejes, nyanyian Paola Vargas dan David Castro.


Sweet je tengok pelakon perempuan, Danna Garcia ni... Suka dengan rambut dia... Bila la rambut ini nak panjang... Ceh berangan nak buat rambut...

Bila minat dengan citer ini, mesti suka dgn lagu dia... Pe lagi, cari la lirik n hafal kan...

No Me Dejes ~> Paola Vargas dan David Castro

No puedo olvidar
el tono de tu voz
me extendio la mano
necesitaba amor

No puedo olvidar
el mar de tus ojos
si en el fondo de ellos
brilla mi dolor

Cuanto tiempo debo..
esperar un rayo de sol
cuanto tiempo debo..
caminar para llegar a tu amor

No me esperes
no me dejes
yo te encuentro en su momento

No me hables
no te busco
yo me pierdo entre tus besos
no lo puedo evitar
ni tu ni yo
lo podemos evitar

No me esperes
no me dejes
yo te encuentro en su momento

No me hables
no te busco
yo me pierdo entre tus besos
no lo puedo evitar
ni tu ni yo
lo podemos evitar

No comments:

Post a Comment