Wednesday, February 15, 2012

Ammar 4 bulan

Apa yang sangat menyeronokkan bagi seorang Mama, bila anak yang dilahirkan sudah menunjukkan perkembangan yang sangat memberangsangkan, 14 Febuari mencetus kenangan terindah bila Little Ammar yang sebelum ni hanya pandai terlentang, tiba-tiba dah pandai meniarap tanpa bantuan. Biasanya Aku atau Mr Hubby akn tolak badan Ammar supaya dia meniarap...

Mak G ada beritahu masa aku ambil semalam yang Ammar da meniarap... Wah seronok dengar...

Bila sampai rumah, aku terus baritahu Mr Hubby... Sangat excited, Aku baringkan Ammar di tilam, x sampai 3 minit dia dah meniarap...


Mama & Papa sayang sangat dengan Ammar. Lagi 4 hari cukup Ammar 5 bulan... Semoga Ammar sihat dijauhkan dari sebarangan penyakit dan mala petaka...


Menurut mak aku nyer citer anak abang aku da naik walker da pandai jalan2... aku bukan xmau bagi ammar naik, tapi setiap hari Ahad di TV9, ada satu rancangan bersama pakar bayi dan kanak-kanak, ada bagitau yang pinggang bayi ni belum cukup kuat, umur 7 bulan pun belum tentu dia bersedia. So Ammar, kita belajar step by step ok...


Toys pun bukan mama xmau beli, tapi Ammar learn ABC dari flash book ya...

No comments:

Post a Comment