Friday, April 27, 2012

Incik Ammar 6 bulan : Si Botak Cin

Buat kali kelima ku botakkan Incik Ammar...

Jika dulu masa botakkan, mudah je, sekarang...

Puas kena kepit... Meraung-raung. Cam nak kena rotan je...

 Jerawat jatuh cinta... Hish jangan noty2 tau. Ammar kecik lagi... Ini kesan kena gigit nyamuk aedes masa main kat padang depan rumah...

Dalam proses mengetam rambut Ammar yang dah panjat. Mama rimas tengok rambut dia panjat lebih satu inci...


Mama, Ammar ngantuk la... Cepat lah Mama. Masa ni baru pukul 6 pagi, dia bangun, so terus la mandikan dia dengan air sejuk pastu botakkan kepala dia sempena hari ni Khamis, elok potong rambut. Buang penyakit, pesan Nanny.


Start meragam sebab bunyi mesin yang makin kuat dan dah tak tahan nak tidur... Mata da berat. Hehe... Kesian anak mama...


Fesyen rambut baru... Ada garis2 sbb Papa x berapa reti guna mesin, masuk kali kedua potong rambut Ammar gunakan mesin. Ala2 negro gitu...


Akhirnya... Tertidur masa Mama nak hantar rumah Mak G. Dah x larat sangat dah...




No comments:

Post a Comment