Monday, May 21, 2012

Incik Ammar 8 bulan : Insiden.. Bila Incik Ammar jatuh dalam troli...

Tiada ungkapan just terkilan je dan sedih... Sepanjang dalam penjagaan aku, dia happy je... Tapi bila Mr Hubby plak tolak x sampai beberapa minit, Incik Ammar jatuh...

Memang rasa nak marah je... Aku terus amik Ammar. Saat aku ambil, dia dah nangis kuat. Bila aku tengok, ada darah di tepi matanya mengalir. Huhu... Macam2 perasan ada... Sememangnya aku amat pantang jika ternampak walau segaris luka di badannya.

Muka Mr Hubby cam nampak bersalah... berdiri jauh dan diam tengok dari jauh. Aku tau menda tu mungkin x sengaja, nak jadi kata orang. Mesti ada terdetik rasa akan jatuh. Hai entahlah...

Incik Ammar da x nangis...

Aku cari sudut yang boleh aku duduk, ku capai botol susu, dan bagi Incik Ammar minum air. Sambil tu aku tiup sapu tangan hingga panas dan tuam di tempat lebam secepat mungkin. 

Harap x mencederakan saraf matanya. Ya Allah, lindungilah permata hatiku ini dari sebarang keburukan dan kecelakaan. Kesian anak Mama...

Terus xda mood nak shopping... Balik je rumah...








No comments:

Post a Comment