Tuesday, August 14, 2012

Ish apa tu....???

Keluar dari toilet pagi tadi, aku tengok Incik Ammar duduk senyap je depan TV x bergerak. Dalam hati terdetik, nape Abang ni... Selalu tak macam tu...

Tetibe ternampak atas hp aku ada cam sesuatu... Ish apa tu...???

Tanpa berfikir banyak, Aku terus amik dan perhati bebetul... Apa menda nyer ni... Ammar main apa? Check mulut dia takut muntah atau makan menda-menda yang tak sepatutnya?

Aku ambil dan dekatkan ke hidung... Tak ada bau yang kurang menyenangkan pun... Tapi warna cam.....


Shit Abang Ammar ke ni???? 

Ish apa mendanya ni... Buat aku sungguh tertanya-tanya...

Ammar still x bergerak dari tadi, Just tengok jer muka mama dengan wajah simpati... Mata dah merah, cam bengkak mungkin sebab dia gosok.

Aku tanya dia, Ammar kenapa?

Tapi dia still pandang ke mata aku. cam minta kasihan.

Bila dia bangun je, aku nampak sesuatu dah terkeluar dari pampers dia...

Huwaaaaaaaaaaaaaaaa.... Nak menjerit aku... 

Nape Abang berak atas HP antik Mama........????

Dalam kepala dah terfikir nak pi basuh je HP ni, tapi nanti raya aku dah tak ada HP...

Macam mana nak buat ni... Ah x apa la, aku amik wet tissue dan lap sampai bersih dan hilang bau...

Ni mesti kes Papa bagi dia makan betik banyak sangat semalam... 

Sedey betul...

MadamCili Bulat

No comments:

Post a Comment