Thursday, August 30, 2012

Rencah Kehidupan : Kezaliman dalam diam... Skop Kerja Admin...

apa skop keje sorg admin ek? nape mcm skop keje aku ni over plak:

1. isu invois company
2. renew lesen company
3. buat sijil utk bangunan dpt kelulusan BOMBA
4. filing dokumen
5. jaga akaun company 
6. buat report jualan bulanan 
7. buat report penghutang
8. isu d.o n invois company lain

9. pergi beli barang office
10. khidmat pelanggan
11. call customer minta hutang
12. setel masalah company pasal attendance system/cctv/keyphone
13. Update sistem kedatangan pekerja
14. cari quotation kurier servis utk buka akaun



Pukul 6.00 petang setiap hari adalah masa yang sangat2 aku tunggu. Tak habis-habis nak buat kerja amal yang tak mendatangkan kelebihan pada aku.

Argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Sume politik company...



Bertahan buat sementara waktu memandangkan aku tengah pregnant... Kalau x, da lama aku cabuttttttttttttt...





No comments:

Post a Comment