Saturday, September 1, 2012

Rencah Kehidupan : HACKS... Hanya Aku Cinta Kau Seorang...



Yeay... Hujung minggu gini layan lagu gini, ingat dulu time skol, aku suka sangat mengumpul plastik gula2 HACKS Merah... Fanatik giler... Siap pesan dengan memember yang makan, sampul dia jangan buang, bg la kat aku... Bila dah banyak, aku lipat jadikan LOVE... Wa... so romantik...

Itu zaman skol la, waktu suka mengayat n duk tulis puisi cintan kan... Hehe.. So hanya tinggal kenangan.
Perkataan HACKS pula, sememangnya aku juga pernah cipta... 

HANYA AKU CINTA KAU SEORANG...

Setelah lebih 10 tahun baru le wujud filem bertajuk yang sama. Tapi aku lum layan lagi citer ni... 

Dengan warna sampul merah melambangkan CINTA...

For u Mr Hubby, I Love You...


Jom layan lagu citer nih...


Lirik Lagu: Hanya Aku Cinta Kau - Farique Nadzir 

Kau hadir tanpa ku sedari
Mengisi kekosongan hati
Kini kau pergi tinggalkan ku
Lemas ku dalam sepi

 Hujan yang turun ke bumi
Membawa rindu yang mengunung
Kau biarkan ku oh sendiri
Malam ku tanpa mimpi

Mengapa tangan kau lepaskan
Setelah hatiku kau tawan
Mengapa takdir memisahkan
Hanya aku cinta kau seorang

 Mengapa tangan kau lepaskan
Setelah hatiku kau tawan
Angin malam bawalah cintaku
Menghapus rasa rindu


No comments:

Post a Comment