Thursday, November 8, 2012

GAYA STUNT INCIK AMMAR

video

Makin hari Incik Ammar semakin

              • Cerdik
              • Lasak
              • Pandai ambil hati Mama Papa
              • Kuat sengih
              • Suke buat lawak 
              • Suke buat Mama panik dengan aksi stunt yang menakutkan
              • Sihat walafiat
              • Tinggi
              • Cengeng bila nak beradik
              • Dengki kat Mama
              • Nak dukung je
              • Tidur suka peluk Mama
              • Suke buat muka comel
              • Da pandai salam, flying kiss
              • Perangai cam papa


Beberapa hari lepas, Ammar panjat kerusi meja dapur, aku duk kat ruang tamu. Dia cuba nak melompat dan akhirnya kepala sampai ke lantai dulu...

Fuhhhhhhhhhhhhhh...

Nasib baik ada Papa kat dapur. Tu pun sempat sambut guna kaki je...

Sekali lagi hilang darah di mukaku... Huhuhu...

Panik betul la...

Da puas nangis, dia tarik2 baju Mama, n sengih-sengih...

Abang, pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Jangan buat Mama macam ni... Mama takut tau...

1 comment:

  1. ngerinya..

    tapi budak2 memang macam tu. diorang suka sangat nak cuba sesuatu yang baru contohnya melompat. anak sy pun pernah buat stunt yang menyebabkan mama dia sakit jantung sekejap.

    adoi la anakkkkkkk~

    ReplyDelete