Saturday, December 29, 2012

Duit Tanpa Benang Emas - Sama Tapi Tak Serupa



Semalam duk belek-belek purse yang dah berserabut dengan duit bercampur pelbagai kertas dan resit... Huh penin...

Dalam gulungan duit terjumpa plak duit RM10 tapi tanpa benang emas... Duit ni baru jer aku ambil dari atm semalam... Pelik pelik...

Duit tak siap agaknya... Kata hubby ni duit betul bukan palsu tapi kenapa la x ada benang emas...

Simpan je la mana tahu suatu hari nanti ada orang cari n nak bagi aku RM1 Juta... Kayo mokcik...

1 comment:

  1. wahhhhhh tapi tulah.......iskkkkk macam pelik tapi benar..dari mesin atm lak tuuu

    ReplyDelete