Monday, December 31, 2012

Penutup Tirai 2012

Alhamdulillah, aku diberikan nikmat untuk bernafas dan merasa bahagia.

Hari ni penghujung 2012.

Tahun ni sesungguhnya penuh dengan kenangan manis 99%, pahit maybe 1% sahaja.

Antara yang termanis:

Preggy Lagi
Pada pertengahan April aku dapat tau aku preggy anak kedua. X merancang pun, terima sahaja rezeki kurniaan Tuhan ini...

Dapat kerja
Lepas je habis pantang, aku dipanggil masuk kerja di company supply barang2 aircond.

Temuduga kerajaan
First time dalam hidup pi temuduga government, walaupun hanya baru temuduga, tapi perasan tu lain macam la...

Bercuti...
Biarpun dalam kekangan kerja, masa dan kewangan, haruslah juga pi bercuti...

April 2012 - Melaka
November 2012 - Cameron Highlands
Mengimbas kembali azam di awal tahun 2012...

1. Nak turunkan berat badan -----> sgt berjaya... 58kg - 47kg
2. Nak kerja -----> yeay, walaupun sbg admin officer
3. Nak beli rumah -----> on Nov '12 settle urusan rumah
4. Nak beli motorbike -----> x berjaya, in shaa Allah ye hubby
5. Nak cari pengasuh terbaik untuk Incik Ammar... -----> sgt2 berjaya mencari



Ni lah mak Ammar, orangnya sangat lembut, penyayang dan baik hati. Aku dan Mr Hubby dah anggap keluarganya cam keluarga sendiri.


Untuk azam tahun 2013 ni... Apa ye belum terfikir... Mungkin malam nanti baru dapat ilham.

No comments:

Post a Comment