Monday, April 29, 2013

Love U... Love U Not... I'm Sure I Really Love U...

Oh No...

Saya cintakan awak tapi saya tak cintakan awak...

Saya rasa cam da jatuh cinta dengan awak, makin lama saya pendam, makin menyeksakan, setiap hari saya cuba pasang strategi untuk lebih cintakan awak, saya selalu kejar awak, sejak 3 bulan ni, semakin saya kejar, semakin itu awak rapat dengan saya...


Pelbagai cara saya gunakan, makin lama makin jatuh cinta dengan awak. Awak beri semangat untuk saya lebih usaha... Awak suntik aura untuk saya... Awak buat saya semakin cantik dan bertenaga...

Oh Shaklee... Sejak 3 bulan pertemuan ini, saya rasa saya dah dapat dapat awak erat2.. Dan jangan awak bimbing, saya takkan sia2kan peluang yang awak beri untuk saya berjaya dan berjaya...


Saya memang tak dapat lupa pertemuan pertama kita ketika awak didatangkan khas buat saya di rumah dan diperkenalkan sebagai set berpantang. Saya teruja sangat nak sayang awak.

Setelah seminggu mengenali awak saya sangat teruja. Jahitan bersalin saya cepat baik dan cantum. Benang tak sempat nak reput dan berbau. Awak buat saya rasa selesa nak berjalan. Dan x rasa sesak nak berjalan dan membuang air. Saya bersyukur bertemu awak. Dulu  masa bersalin anak pertama x sempat saya jumpa awak. Hari ke 10 pantang saya dah yakin boleh drive kereta dan keluar berjalan dengan baby.

Walaupun malam pun tidur x cukup, sepanjang pantang saya tak pernah tidur siang.

Bekas-bekas hitam masa preggy pun totally hilang. strechmarks pun pudar. Alhamdulillah.

After dis, saya akan buat orang lain pun jatuh cinta dengan awak.

Love u Shaklee, Really... Mmuahhh...


Segan ke? Nak sihat x? contact me ya...

Salmeza Salih

013 222 0240 | www.facebook.com/shakleevitaminvalley


No comments:

Post a Comment