Friday, May 10, 2013

Peluang Perniagaan Shaklee

kenapa saya seronok buat biz shaklee on9 off9? sbb ia manis! manis bila dapat tolong orang, manis lihat orang sihat dan lagi manis bila bulan2 dapat extra income berkat usaha kita.

tapi apa yang buat saya mak
in makin excited?
Konsep 3C yang diterapkan... sentiasa berusaha dan berusaha untuk:

1. Cash
Bonus pertama dan kedua saya, saya gunakan untuk reward diri sendiri. walaupun x banyak hanya RM100++, tapi saya dapat berbelanja lebih. Lepaslah beli pampers jambo 3 pack besar. Sapa nak bagi kan. Bonus kali ni memang saya tunggu. 4 angka babe... sape nak bagi. lebih gaji sebulan... boleh kumpul nak makan angin raya ni pi pulau. Ada lebih boleh oversea. teringin nak pi Chrismas Island, hometown Aiesha N Asil.




Rumah Impian aku yang aku nak buat di tanah lapang dibina dengan duit Shaklee di kampung halaman. Cantik kan. Moga hanjatku tercapai. Simpan sikit2 lama2 jadi bukit.


2. Car... Kereta Idaman.
Kereta tajaan Shaklee. Ini salah satu cara KENAPA SAYA USAHA LEBIH BUAT SHAKLEE. mendapatkan kereta idaman saya LEXUS CT200. Kenapa saya suka kereta ni, sebab enjin senyap, hidbrid kan. x da bunyi langsung, tetibe bergerak. n x perlu masuk kunci pun. just letak je kunci kat celah2 kereta. Harga more than 500K. Wow.. Usaha lagi pasti boleh. orang lain boleh, kita pasti boleh walaupun usaha berbeza.




Dream car... elegent extraordinary... Speechless...




3. CONVENTION... Trip percutian percuma berbintang2. selalu pi hotel 3* dalam negara dah happy kan. tapi ni hotel 6* di luar negara dengan tajaan. Sape nak bagi oiii... Teringin nak bawa little family pi Umrah Haji, London Paris dengan tajaan pula tu... wah bahagianya. Bolehjuga hadiahkan trip umrah FREE untuk Mak Bapak di kampung. tentu mereka bangga. Insya Allah.
Siapa yang pernah makan Shaklee tetapi xtahu apa benefit anda makan, jadi ahli dan empayar anda dalam Shaklee, saya akan beri bimbingan 100%. Segalanya terletak di tangan Anda. Reset Minda... Audit Hati... Sampai bila beli tanpa dapat benefit pulangan duit dan bonus gempakkkkk dari Shaklee... Saya bermula sebagai Customer juga. Saya boleh anda pasti boleh...

Ini sekadar perkongsian dari pengalaman saya dari seorang customer menjadi one of Supervisor Shaklee dalam masa sebulan.




Anda berpeluang menikmati bonus skim yg shaklee tawarkan, tiada limit RM, berpeluang mengikuti trip2 international dan local secara percuma, berpeluang mendapat recognition (trophy dan cash) dari Shaklee, berpeluang membina empayar bisnes anda sendiri baik secara part time atau full time..dan hasil daripada apa yg anda kongsikan dgn mereka diluar sana. its priceless...


***********************************************************************

Bagi anda yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut, boleh hubungi saya. Pengedar sah Shaklee di Putrajaya & KL serta kawasan-kawasan yang berdekatan
Salmeza Salih
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID : 908115 | loveliaprincess.blogspot.com| +6013.222.02.40
FB : Salmeza Salih [Vitamin Valley]
FB Fanpage : Vitamin Valley
~ Penghantaran ke seluruh Malaysia
~ Free Delivery / COD Putrajaya, Cyberjaya / Puchong / Ampang KL

No comments:

Post a Comment