Saturday, September 6, 2014

Kenapa Perlu Jatuh Chenta dgn Jutawan Shaklee

Kenapa seronok berada di group jutawan?

Satu-satunya kelainan dari pelbagai MLM yang telah saya join adalah Amalan Rohani yang diterapkan spt tahajjud, solat taubat, hajat, dhuha, zikir amalan harian ya wahhab - ya hayyun ya qayyum, baca yasin setelah solat subuh, baca alquran sehari 100 ayat, RCA, doa, sedekah dan pelbagai lagi yang mendekatkan kita pd Tuhan.

Yes, dalam bisnes lain ada menyatakan priority pertama adalah kepada Allah tapi ulasan dan sharing jauh sekali kepada perkara tersebut.

Sebab itu walau buat bisnes lain sekalipun, keseronokan buat shaklee dan melakukan amalan rohani yang menjadi kita kuat dari dalaman.


APA TUJUANNYA?

Sama seperti dalam hidup, ada masanya kita akan putus asa, begitu juga dalam bisnes kadangkala kita diuji spt skrg, kita byk ditag mengenai keburukan produk promosi, setiap bulan pasti ada fitnah melata pasal produk shaklee, produk israel, anak2 shaklee down, kurang performance dll.
Di waktu inilah amalan rohani ini menjadi tonggak. Menjadi amalan utama yg anda perlu buat adalah utk menguatkan dalaman anda, membina keyakinan anda dan ia akan menstrukturkan diri anda hanya di landasan yg sgt positif.
Menjadikan anda individu yang berlainan yang hebat dr dalaman. Bergantung hanya pada Allah dan meminta dgn senjata doa yang sangat hebat.
Kerana Allah pemegang agung hati2 manusia. Dia yang mengerakkan hati2 manusia. Berserahlah hanya pada Allah SWT. Redhalah dengan setiap apa yang berlaku.
Pertemuan kita di sini adalah jodoh yang ditentukan Tuhan.
Salam ukhwah fillah
Umi Hana
6.22am 5.9.2014

No comments:

Post a Comment