Thursday, October 2, 2014

Oktober OHSEM! - ESP Shaklee rawat parut jerawat ketika hamil

Alhamdulillah ramai rupanya RCA mengharapkan ESP sebagai promosi Oktober 2014 biarpun Mac lepas Shaklee telah lancarkannya.

Kenapa ESP SHAKLEE bestseller?

Ini pendapat daripada saya sebagai pengguna.

"Saya mengenali Shaklee dengan set pantang add on ESP SHAKLEE. Memang sangat mengharapkan parut jerawat ketika hamil yang hitam-hitam akan hilang dan kulit muka bertambah sihat daripada masalah menggerutu dan miang bila berpeluh. Konsistem pengambilan selama 2 bulan hanya 1 tong (time tu suami tak kacau minum). Pic tudung kuning waktu hamil 6 bulan. Kulit sangat sensitif. kadangkala garu kulit muka tak ingat sampai berdarah-darah. Pic tudung orange bulan 4, 2013. first time ke National Conference Shaklee. Tiada kesan khas atau camera 360. time ni saya pakai nokia N95. Rasa bersyukur sangat.

Saya jatuh chenta dengan Shaklee kerana ESP SHAKLEE - Salmeza Salih"



Testimoni sendiri je tau, bukan sebab saya pengedar tetapi kerana saya pengguna tegar ESP. Saya nak datin, puan, adik, akakdan abg sado mempunyai kulit cantik, badan bertenaga dan sihat juga,

Cam comey je kulit... perasan gitew...

Abg Sado - Zill Faezrul... boleh... grrrr...


Sebarang pertanyaan, boleh terus hubungi saya;


Salmeza Salih
Pengedar Bebas Shaklee
013.222.02.40
Puchong - Bangi - Putrajaya - Cyberjaya

1 comment: